پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227028
امير قلعه‌نويي: ديگر معرفت در فوتبال ما خيلي کمرنگ شده است!
تاریخ انتشار : 1395/08/23 17:19:45
نمایش : 1237
امير قلعه نويي گفت: در ورزش ما بازيکن التماس مي کند و گريه مي کند و بعد هزارتا داستان دارد. نه يک بار بلکه چندين بار مي آيند و التماس مي کنند ولي بعد... ديگر معرفت در فوتبال ما خيلي کمرنگ شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امير قلعه نويي که همراه با تيمش در کيش حضور دارد، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد بگويم اميدوارم خداوند آقاي ايرج قليچ خاني را شفاي عاجل بدهد. همه رفتگان را هم خدا بيامرزد.

وي افزود: اردوي ما امروز هم است. يک بازي درون تيمي داريم و فردا به سمت تبريز پرواز مي کنيم. همه چيز خوب بود. جاي تشکر دارد. متاسفانه رفتارها و معرفت ها در ورزش و فوتبال از بين رفته است ولي جا دارد به خاطر رفتار خوب مسئولين کيش و مسئولين ورزش اين جزيره به ويژه جلالي و پازوکي و ... نهايت تشکر را کنم.

سرمربي تراکتورسازي تصريح کرد: در ورزش ما بازيکن التماس مي کند و گريه مي کند و بعد هزارتا داستان دارد. نه يک بار بلکه چندين بار مي آيند و التماس مي کنند ولي بعد... ديگر معرفت در فوتبال ما خيلي کمرنگ شده است. جالب است همان هايي که خيلي به آنها کمک مي کنيم، در نهايت چنين رفتاري دارند. روزگار همين است اگر آدم بخواهد خيلي از مسائل را بگويد، نگويد بهتر است. ما که اهل صدا ضبط کردن و فيلم گرفتن نيستيم.

قلعه نويي در ادامه بيان داشت: يک گله از طرفداران تراکتور داشته باشم. اين طرفداران پرشور هستند. در بحث 3090 دارند کم لطفي مي کنند. 32 هزارتا پيامک داشتيم. تبريز شهر اولين هاست. در بيمارستان، اولين بلديه، داستان مشروطيت هميشه جلو بودند و هميشه در اين مسائل جزو اولين ها بودند. کمي هم از آنها خواهش کنم که در بحث 3090 به تيم شان کمک کنند. 80 درصد مستقيم به تيم کمک مي شود و مشکلات اين تيم حل مي شود.

وي درباره تعطيلي هاي ليگ برتر گفت: من با يکي از همکاران قديم که يکي از مربيان خوب بدنسازي هم است صحبتي کرديم و گفت شما تيم هجومي هستيد. تيمي که هجومي بازي مي کند و مي خواهد تعداد پاس خود را از 10 به 20 برساند به زمان نياز دارد. براي تيم هايي که دنبال نظم دفاعي و ساختار دفاعي هستند اين تعطيلات کمک مي کند ولي براي تيم هاي هجومي اين تعطيلات يک آفت است. انشاالله سودش را تيم ملي ببرد. وقتي به ليگ اطمينان داده شود در کنار ليگ يک تيم ملي خوب داريم. آقاي کي روش اين برنامه را پياده کرد.

قلعه نويي در پايان گفت: دوستان مي گويند که برنامه را به باشگاه ها دادند. برنامه را کي داديد؟ کتبي داديد؟ کتبي جوابش را گرفتيد؟ مردم را که نبايد گول بزنيم. واقعيت قضيه اين است که فوتبال دارد ضرر مي کند. اين روش ها روش هاي استانداردهاي فوتبال دنيا نيست. اينها در فوتبال ما نبايد نهادينه نشود. انشاالله وقتي تيم ملي جام جهاني رفت حتما دوسال آينده فوتبال ما تعطيل خواهد شد. خود آقاي کي روش هم دارد زحمت مي کشد. ورزش ما مظلوم است. روزي که هاشمي طبا از ورزش ما رفت روز مرگ کشور ما بود. تا يک قانوني براي خود ورزش درست نکنيم اين مشکل را خواهيم داشت. نمونه اش همين نفت تهران يک مدير فوتبال را دوست دارد حمايت مي کند و مدير عامل جديد ورزش را دوست ندارد و همه را بر هم مي زند. اميدواريم آقاي سلطاني فر اين کار را در مجلس به تصويب برساند تا در ورزش ما از اين روزمرگي و منيت ها از بين برود.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html